| STM vaarallisempi kuin alkoholin kohtuukäyttö |
| Kirjoittanut Viisi Tähteä |
| 04.03.2008 11:40 |
|
Samaan aikaan ravintolaruokaa koskevan väitöskirjakatutkimuksen kanssa julkistettiin Cambridgen huippuyliopiston tutkimus, jossa oli seurattu 20 000:ta 45-79 -vuotiasta ihmistä 11 vuoden ajan. Tutkimuksessa selvitettiin elämäntapojen ja kuolleisuuden suhdetta. Jos liikut tunninkin päivän aikana, saat C-vitamiinia (syöt jonkin verran vihanneksia päivittäin) ja juot yhdestä neljääntoista annosyksikköä alkoholia viikossa, etkä tupakoi, elät 14 vuotta pidempään kuin ne, jotka eivät harrasta näistä mitään. Suomi vastustaa EU:n kohtuujuomista suosivaa virallista alkoholipolitiikkaa, sillä perusteella, että vaaratonta etanolia ei ole. Tähän on tultu, STM on meille hengenvaarallinen. |
